هتل دریا در کیش

معرفی هتل دریا در کیش

112 تور کیش و معرفی هتل دریا در کیش

یکی از بهترین هتل های تور کیش هتل دریا در کیش می باشد که مسافران و گردشگران زیادی را میزبانی می کند.


این هتل زیبا که سه ستاره می باشد مساحتمعادل ۳٫۸۵۰ مترمربع دارد .زیر بنای این هتل ۳۰۰۰متر می باشد و در سه بلوک ساخته شده است . این هتل در بخش مرکزی جزیره کیش قرار دارد .

یکی دیکر از امکانات هتل دریا موقعیت مکانی این هتل می باشد به علت نزدیکی به بازار و مراکز تفریحی می توانید به راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

هتل دریا دارای سوئیت های دو تخته و سه تخته می باشد که شامل کولر گازی ، اینترنت ، سرویس فرنگی و … می باشد.

این هتل زیبا در بلوار بزرگ خلیج فارس و مقابل کارتینگ اتومبیلرانی قرار گرفته است.

منبع : تور کیش

هتل قائم در کیش

kishnets ir5 e1423149989832 تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

در این پست تور کیش به معرفی هتل دو ستاره ، به نام هتل قائم در کیش می پردازد تا به شما کمک کنند در انتخاب بهترین هتل .

تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

kishnets ir 54 تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

 

این هتل کیش در مرکز جزیره است و دارای دو ساختمان قدیمی و نوساز می باشد .

تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

kishnets ir 38 تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

 

هتل قائم در کیش ۸۰ اتاق دارد و در مجموعه ۲۴۰ تخته است امکانات هر دو ساختمان هتل یکی تور کیش هتل های کیش می باشد .

تور کیش و آدرس هتل قائم کیش ، در بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون می باشد .

از مطلب هتل آرامش کیش هم دیدن کنید.

تور کیش و عکس های هتل قائم در کیش

درخشش بازیکنان کیش در تنیس فیوچرز کیش

تور کیش و درخشش بازیکنان ایرانی در تنیس فیوچرز

روز اول مسابقات تنیس فیوچرز با برد بازیکنان ایرانی همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقات در تور کیش برگزار می شود، حمید رضا نداف و البرز اخوان دو بازیکن ایرانی هستند که از دور مقدماتی صعود کردند و به مرحله بالاتر راهی شدند این افراد به همراه امیر والا معدنچی ، انوشا شاهقلی ، محسن حسینی یزد و امید سوری با حریفان سرسخت خود در تور کیش دیدار کردند که در نهایت امیر والا معدنچی با غلبه بر  حریف آلمانی خود به مرحله بعد صعود کرد..

جدول دوبل این مسابقات بنا بر گزارش تور کیش امروز ساعت ۱۱ صبح آغاز شده است. در این مسابقات “محمد مهذب نیا ، با زوج رومانی “خود به مصاف زوج “کرواسی ، اسلوواکی ” خواهند رفت و حمید نداف ، امید سوری ”  با زوج  “روسیه ، اوکراین” دیدار می کنند و “البرز اخوان ، انوشا شاهقلی ”  با زوج  “محسن حسینی یزد و امیر والا معدنچی ” رقابت می کنند.

این مسابقات که با نام تنیس فیوچرز تور کیش می باشد در سال ۲۰۱۵ در تور کیش به مدت زمان ۳ هفته برگزار می شود. جایزه این مسابقه که در تور کیش می باشد ۳۰ هزار دلار می باشد که به برندگان آن در تور کیش اهدا می شود.

اسکله تفریحی کیش

, دیدنی های جزیره کیش, عکس های کیش

تور کیش دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد که مردم از نقاط مختلف ایران و مخصوصا توریست های مختلف به این جزیره می آیند تا دیدنی های این جزیره زیبا را تماشا کنند. مهندس مونسان تلاش های زیادی برای بهتر شدن نمای شهری انجام می دهد و با معاونان خود سعی دارد که این جزیره را به بهترین نقاط توریستی و گردشگری ایران تبدیل کند.

اسکله تفریحی تور کیش یکی از مکان های تفریحی زیبایی است که در جزیره کیش قرار دارد. این اسکله دارای امکانات زیاد و بی نظیری می باشد که هر شخصی را مجذوب خود می کند ، صدای آرامش ساحل و آب باعث می شود تا افراد زیادی به این اسکله سر بزنند. این اسکله تفریحی در تور کیش واقع است.

اسکله تفریحی امکاناتی نظیر جت اسکی، قایق های پدالی،قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه‌ای دارد که برای تماشا کردن آبزیان تور کیش بسیار مناسب و لذت بخش می باشد.

شما می توانید در این قسمت تصاویری از اسکله تفریحی کیش را مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. برای اینکه تصاویر بزرگ نمایش داده شوند بهتر است بر روی تصاویر کلیک کرده و منتظر بمانید تا تصویر بزرگ نمایی شود.

, دیدنی های جزیره کیش, عکس های کیش

0214 300x234 با اسکله تفریحی تور کیش بیشتر آشنا شوید 0314 300x203 با اسکله تفریحی تور کیش بیشتر آشنا شوید 0414 300x225 با اسکله تفریحی تور کیش بیشتر آشنا شوید 0514 300x200 با اسکله تفریحی تور کیش بیشتر آشنا شوید 0613 300x203 با اسکله تفریحی تور کیش بیشتر آشنا شوید eskeleie kish kishnets.ir  300x225 با اسکله تفریحی تور کیش بیشتر آشنا شوید