هتل گامبرون کیش

 تور کیش

هتل گامبرون کیش

تور کیش هتل گامبرون کیش
هتل گامبرون کیش

کیش نتس پیشتاز  تور کیش اطلاعات مفیدی را راجب هتل گامبرون کیش  فر اهم آورده است. تور کیش را با ما همراه باشید.پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل طراحی و در حال اجرا  تور لحظه آخری کیش  می باشد.وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش  تور کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی می‌باشد.

نرخ ها علی الحساب می باشد و احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود دارد

kish tour and info about hotel Gamberon kish

نوع هتل گامبرون کیش : هتل پنج ستاره گرید T

آدرس هتل گامبرون کیش : کیش – مابین میدان سیری و میدان داریوش

منبع: تور کیش

برچسب زده شده با :آفر تور کیش پاییز 93 ارزانترین تور لحظه آخری کیش تور عید 94 تور کیش آبان 93 تور کیش آذر 93 تور کیش عید 94 قیمت هتل گامبرون کیش هتل گامبرون هتل گامبرون کیش

هتل ونوس کیش

تور کیش

هتل ونوس کیش

kish tour in hotel Venous kish

هتل ونوس کیش در تور کیش
هتل ونوس کیش
کیش نتس قوی ترین سایت تور کیش ،اطلاعاتی را راجب هتل ونوس کیش برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده است.

هتل ونوس کیش، هتلی نوساز و زیباست که در زمینی به مساحت 6345 متر مربع احداث شده است. هتل ونوس کیش واقع در پشت بازار ونوس و در مرکز شهر در  تور کیش قرار دارد. هتل نوساز ونوس، دارای 40 باب اتاق و 140 تخت خواب می باشد.
هتل ونوس کیش، اغلب پذیرای مسافرین خارجی می باشد که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند. البته این هتل، با توجه به قیمت مناسب و نزدکی به مراکز خرید و تفریحی، مورد استقبال عموم در  تور کیش می باشد.
لازم به ذکر است که این هتل به صورت هتل آپارتمان می باشد و طبعا شما امکان آشپزی در هتل را خواهید داشت. این هتل داراى اتاق های سه تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه لوکس و چهار تخته می باشد.

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز  در تور لحظه آخری کیش می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

نکتــــه:
هتل ونوس کیش، مناسب کسانی است که می خواهند در فضایی راحت و با هزینه ی مناسب اقامت کنند. این هتل با توجه به نزدیکی بازارها و مراکز تفریحی مورد نظر خانواده هاست.

آدرس هتل ونوس کیش : استان هرمزگان ،   کیش، جنب بازار ونوس، هتل ونوس کیش.تور لحظه آخری کیش

منبع: تور کیش

هتل پانیذ کیش

تور کیش

هتل پانیذ کیش kish tour in hotel Paniz kish

کیش نتس قوی ترین سایت تور کیش اطلاعاتی را راجب هتل پانیذ کیش تهیه کرده است که مسافران تور کیش با اطلاعات کامل از هتل های کیش به آن جا سفر کنند.

تور کیش در هتل پانیذ کیش
هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش ، در موقعیت استثنایی در زمینی به مساحت 3789 هزار متر مربع و با زیر بناء 3156 متر مربع، احداث گردیده است. این هتل، به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای 60 باب اتاق می باشد.
هتل پانیذ کیش ، دارای محیطی جالب با ساختمانهایی به سبک اسپانیایی   در تور کیش  و  تور ارزان کیش است و نزدیکی به مراکز اصلی خرید کیش و دسترسی آسان به اسکله کیش ، از نکته های بارز  هتل پانیذ کیش می باشد.
نکتــــه:
هتل پانیذ کیش ، یک هتل آپارتمانی   در تور کیش  و  تور ارزان کیش است و مناسب کسانی است که خیلی در فضاهای لوکس راحت نیستند و طالب محیطی آسوده و راحت هستند. در عین حال این هتل، در مرکز جزیره زیبای  کیش قرار گرفته است و به مراکز تفریحی و بازارها نزدیک بوده و دوستداران خرید و خانواده ها با فرزندان کوچک را، به جهت دسترسی آسان راضی خواهد کرد.  هتل پانیذ کیش از ساحل و دریا فاصله دارد اما دسترسی به ساحل به صورت پیاده 10 دقیقه و با تاکسی در حدود 5 دقیقه می باشد. این هتل قیمت مناسبی در تور لحظه آخری کیش دارد.

امکانات هتل پانیذ کیش :

رستوران - کافى شاپ - روم سرویس 24 ساعته در تور لحظه آخری کیش - خدمات مینى بار - ترنسفر فرودگاه - استفاده از خدمات تفریحى داخل هتل

هتل دو ستاره پانیذ کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش با موقعیت استثنائى(روبه روی پاساژ مروارید کیش ) و نزدیک بودن به بازارها و مراکز خرید در جزیره زیبای کیش آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى مى باشد.

برچسب زده شده با :تور کیش تور کیش آبان 93 تور کیش آذز قیمت هتل های دو ستاره کیش قیمت هتل های سه ستاره کیش هتل پانیذ هتل پانیذ کیش هتل کیش

هتل ایران کیش

تور کیش

هتل ایران کیش kish tour in  hotel Iran kish

کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی راجب هتل ایران کیش که تازه تاسیس شده است را فراهم آورده است:

به گزارش کیش نتس قوی ترین سایت تور کیش، هتل پنج ستاره ایران کیش با حدود 700 متر مربع زیر بنا در 7 طبقه روبه روی پارک شهر کیش در 16 تیر ماه 1393 افتتاح شده است.

هتل ایران کیش با کیش نتس
هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل  کیش در قالب دو برج هتل ایران کیش مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد هتل ایران کیش در کشور می باشد.
موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا  کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره  کیش و مشرف به پارک بزرگ شهر کیش می باشند.
هتل ایران کیش جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.
از جمله امکانات تور لحظه آخری کیش و خدمات هتل  تور لحظه آخری کیش می توان به سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق، 310 تخت، 1200متر مربع رستوران باز، استخر و سالن بدنسازی با زیربنای 700 مترمربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده است.

برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان آن با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاریتور لحظه آخری کیش شده است.

ادرس هتل ایران کیش :جزیره کیش - میدان امیرکبیر - بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی ) - ، هتل ایران

برچسب زده شده با :تور لحظه آخری کیش تور کیش تور کیش آبان تور کیش آبان 93 هتل 5 ستاره کیش هتل ایران هتل ایران کیش هتل های کیش

 

پاییز در کیش

تور کیش

تور کیش پاییز ۹۳

kish tour in fall 93 kishnets ir 300x90 تور کیش پاییز 93 (مهر،آبان،آذر)

تور کیش پاییز ۹۳ (مهر،آبان،آذر)

کیش نتس مرجع تور کیش ایران در راستای ارائه تور کیش برای کاربران عزیز  کیش در صدد است تور کیش ارزان و با کیفیت در هتل های مختلف کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش را برای پاییز ۹۳ فراهم آورد.تور کیش پاییز ۹۳ را با سایت کیش نتس که قوی ترین سایت در زمینه تور کیش است تجربه کنید.kish tour for fall 93 mehr,aban,azar

تور کیش پاییز ۹۳ دارای چندین ویژگی است که شامل هتل های ارزان  کیش قیمت و با کیفیت کیش و هم چنین هتل های سه ستاره کیش، هتل های چهار ستاره کیش و هتل های پنچ ستاره کیش تور لحظه آخری کیش است که کارابران با توجه به نوع تور کیش تور لحظه آخری کیش خود می توانند پکیج های مختلف تور کیش را انتخاب کرده و از سفر خود به کیش نهایت لذت تور کیش پاییز ۹۳ را ببرند.

شما کافیست شماره خود را وارد کرده تا ما با شما تماس بگیریم.یا شماره خود را در بالای صحفه در فرم عضویت در تور کیش وارد کنید.تور کیش پاییز ۹۳ را با کیش نتس تجربه کرده و لذت تور کیش پاییز ۹۳ ببرید.آب و هوای کیش در پاییز  در تور کیش  و  تور ارزان کیش بسیار خوب و دل چسپ است.پس با ما همراه شوید و پاییز را به کیش سفر کنید.

رچسب زده شده با :آفر تور کیش پاییز 93 ارزان ترین قیمت تور کیش پاییز بلیط کیش بهای بلیت تور کیش پاییز 93 بهترین تور لحظه آخری کیش بهترین تور کیش پاییز بهترین تور کیش پاییز 93 تور ارزان کیش تور دقیقه نود کیش پاییز تور لحظه آخری کیش پاییز تور کیش آبان 93 تور کیش آذر 93 تور کیش ارزان برای پاییز 93 تور کیش ارزان قیمت ویژه پاییز 93 تور کیش ارزان ویژه پاییز 93 تور کیش دی 93 تور کیش پاییز 92 تور کیش پاییز 93 رزرو تور کیش پاییز قیمت تور کیش پاییز 93 معرفی تور کیش پاییز 93 نرخ تور کیش پاییز 93 نرخ ویژه تور کیش پاییز 93 نرخ ویژه تورکیش پاییز هتل کیش