اطلاعات عمومی از کشور تایلند - بخش دوم


اطلاعات عمومی از کشور تایلند این بخش اول اطلاعات عمومی از تور تایلند می باشد.

غذای مردم تایلند واقع در تور تایلند برنج سفید می باشد که در همه وعده های غذایی آنان وجود دارد. ماهی و میگو هم غذای مورد علاقه تایلندی های می باشد که در سر سفره های آنها به وفور یافت می شود. آشپزی تایلندی ها معمولا به صورت سنتی ، کباب پز می باشد. غذا در تور تایلند یکباره سرو می شود. در کنار خوردن غذا سالاد های تندی وجود دارد که با چندین سس مختلف مصرف می کنند.

معمولا در طول سال در بانکوک جشن های زیادی برگزار می شود. مراسماتی که برای ایرانی ها جذاب می باشد. دختران زیبا و پایه ای در آنجا وجود دارند که ایرانی های می توانند لذت ببرند. تور تایلند مکانی است برای اینکه به هر مناسبتی جشنی در آن برگزار شود. مناسبت هایی که در آن جشن و سرور است : سال نو میلادی در ژانویه، سال نو چینی در فوریه و سال نو تایلندی در آوریل.

مردم تایلند بودایی هستند. در واقع می توان گفت بودایی بزرگترین مذهب تشکیل دهند تور تایلند می باشد. مذهب شیعه در تایلند هم وجود دارد. اما بسیار ناچیز است. در منطقه خاصی از تایلند واقع در تور تایلند جمعیت مسلمان وجود دارد. در تایلند مسیحیان هم وجود دارند.

تعطیلات رسمی کشور تایلند به شرح زیر است:

اول ژانویه: روز آغاز سال نو

۶ آوریل: روز یادبود پادشاه رامای اول

۱۵-۱۳ آوریل:‌ جشن سال نو تایلندی- جشن آب

ماه می: مراسم سلطنتی کاشت، آغاز رسمی فصل کاشت در تایلند

اول می: روز جهانی کارگر

پنجم می: روز تاجگذاری

اول جولای: روز نیمه سال

۱۲ آگوست: روز تولد ملکه، روز مادر

۲۳ اکتبر: سالمرگ رامای پنجم

۵ دسامبر: روز تولد پادشاه، روز ملی، روز پدر

۱۰ دسامبر: روز قانونگذاری - تبدیل حکوت تایلند به سلطنت مشروطه

۳۱ دسامبر: شب سال نو

 اختلاف ساعت تهران و بانکوک 3.5 ساعت می باشد که ساعت در بانکوک از تهران جلوتر است. مثلا اگر ساعت در تهران ۱بعدظهر است وقت محلی در بانکوک ۴.۵ بعدظهراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.