هتل آنا کیش hotel Ana

تور کیش

هتل آنا کیش

سایت کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی راجب هتل آنا کیش برای شما عزیزان فر اهم اورده است.تور کیش را با کیش نتس در هتل آنا کیش تجربه کنید.

هتل آنا کیش
هتل آنا کیش

سایت کیش نتس مرجع  در تور کیش  و  تور ارزان کیش :هتل آنا کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که دارای طراحی زیبا و خاصی است. خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل 1شب شام رایگان در هتل داریوش، صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی، تخفیف پارک دلفینها و  پارک پرندگان و تخفیف کشتی تفریحی میباشد.

آدرس هتل آنا کیش : جزیره  کیش میدان امیر کبیر

امکانات هتل آنا کیش

سالن کنفرانس  در تور کیش  و  تور ارزان کیش - کافى شاپ لابى  در تور کیش  و  تور ارزان کیش - کافى شاپ مشرف به لابی در تور کیش  و  تور ارزان کیش - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره - گشت بازارها

هتل سه ستاره آنا  کیش  در سال 1377 در دو طبقه در زمینی به مساحت 8500  متر مربع به بهره برداری رسید . این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید

فاصله هتل آنا کیش تا شهر زیرزمینی کاریز 0 متر ( 0 دقیقه پیاده)

فاصله هتل آنا کیش تا شهر باستانی حریره 7.9 کیلومتر ( 10 دقیقه با خودرو)

فاصله  هتل آنا کیشتا کشتی یونانی 14.4 کیلومتر ( 17 دقیقه با خودرو)

فاصله تا پارک دلفینها کیش 7.9 کیلومتر ( 9 دقیقه با خودرو)

فاصله تا باغ پرندگان 7.4 کیلومتر ( 9 دقیقه با خودرو)

فاصله تا هتل بزرگ داریوش کیش 0 متر ( 0 دقیقه پیاده)

فاصله تا بازار پردیس کیش یک 2.0 کیلومتر ( 24 دقیقه پیاده)

فاصله تا بازار پردیس2 1.6 کیلومتر ( 20 دقیقه پیاده)

فاصله تا پارک آهوان  کیش 2.3 کیلومتر ( 28 دقیقه پیاده)

فاصله تا فرودگاه  کیش 7.1 کیلومتر ( 8 دقیقه با خودرو)

فاصله تا خانه اسپاگتی  کیش 697 متر ( 8 دقیقه پیاده)

فاصله تا مرکز بازار زیتون کیش 929 متر ( 11 دقیقه پیاده)

فاصله تا بازار مروارید کیش 1.1 کیلومتر ( 14 دقیقه پیاده)

فاصله تا رستوران پارسیان 1.2 کیلومتر ( 14 دقیقه پیاده)

فاصله تا مرکز تجاری 1.2 کیلومتر ( 14 دقیقه پیاده)

فاصله هتل آنا کیش تا شاندیز ونوس 1.2 کیلومتر ( 14 دقیقه پیاده)

فاصله هتل آنا کیش تا بازار ونوس کیش 1.2 کیلومتر ( 14 دقیقه پیاده)

فاصله هتل آنا کیش تا اسکله تفریحی کیش 1.5 کیلومتر ( 18 دقیقه پیاده)


رچسب زده شده با :آدرس هتل آنا کیش تور کیش آبان 93 تور کیش مهر 93 رزرو هتل آنا کیش رزو هتل آنا کیش سایت هتل آنا کیش قیمت هتل آنا کیش موقعیت هتل آنا کیش نرخ هتل آنا کیش هتل آنا کیش هزینه اقامت در هتل آنا کیش

کلبه هور کیش

تور کیش

کلبه هور

کیش نتس مرجع تور کیش ، اطلاعاتی راجب کلبه هور میش را برای شما کاربران عزیز کیش نتس فراهم آورده است.

تور کیش و کلبه هور
کلبه هور

کلبه هور کیش یکی از مکان های بسیار دیدنی تور کیش است که شما می توانید از دیدن آن بسیار لذت برده و تور کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش به یاد ماندی را برای خود و خانواده خود در کیش فرآهم آورید.کلبه ی هور مکانی است که برای استفاده از انرژی های طبیعت تعبیه شده است و فرایند آن را می توان همان انرژی پاک قلمداد کرد. در این مجموعه، آب شوری که توسط نیروی بادی از اعماق زمین بالا کشیده می شود، با استفاده از انرژی خورشیدی، شیرین و قابل استفاده می گردد. همچنین در این مجموعه آبگرمکن خورشیدی، انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته شده است.

تور لحظه آخری کیش را با کیش نتس تجربه کند.
این مجموعه در دماغه جزیره کیش واقع شده است و یک سایت صخره ای است.
کلبه هور از آبزیانی که در این منطقه دیده می شوند، می توان به هامور ، سرخو ، سنگسر ، انواع صدفها و لاکپشتها اشاره کرد. همچنین در ساحل جنوبی آن یعنی همان محل ورود و خروج به سایت، غاری کوچک به طول 5 متر وجود داشته که عبور از آن به هنگام مد کامل، بسیار لذت بخش خواهد بود. عمق سایت غواصی کلبه هور از شمال به جنوب بیشتر می گردد و تا 8 متر نیز ادامه پیدا می کند.
جذابیت این کلبه هوربه فضای بکر و طبیعت وحشی آن مربوط می شود. صدای امواج و سکوت این منطقه و آسمان زیبای این منطقه در شب، دیدنی و به یادماندنی است.
در این منطقه فضای تفریحی برای بازدیدکنندگان از جمله آلاچیق، نیمکت ها، میزها و باربیکیو و غیره مهیا شده است.
شما می توانید علاوه بر بازدید از سایت و گذراندن اوقات خوش، سیستم های موجود را نیز تست کنید. کلبه هور ضمنا این سایت، مکان مناسبی برای غواصی است؛ بخصوص هنگامی که وزش بادهای شرقی، غواصی در سواحل شرقی جزیره کیش را نامساعد می نماید، می توان به نوار غربی ساحل آمده و از غواصی در این مجموعه لذت برد. عصرها زمان مناسبی برای بازدید بوده و از آنجا که این منطقه به کشتی یونانی نزدیک می باشد، می توانید به دیدن غروب خورشید و کشتی یونانی  در تور کیش  و  تور ارزان کیش هم بروید.

به گزارش کیش نتس لنج به گل نشسته در ساحل کلبه هور جلوه خاصی به ساحل این منطقه داده است. این لنج که در حدود ده سال گذشته به گل نشسته بر خلاف کشتی یونانی که نشانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است، نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد.

منبع:کیش نتس مرجع تور کیش

برچسب زده شده با :تور ازان کیش تور کیش تور کیش آبان 93 تور کیش مهر 93 تور کیش پاییز 93 ساحل جزیره کیش کلبه هور کلبه هور و ساحل کیش کلبه هور کیش کیش نتس

تور لحظه آخری کیش شهریور

تور کیش

قیمت تور کیش لحظه آخری شهریور

تور کیش
قیمت تور کیش لحظه آخری شهریور

تور لحظه آخری کیش

سایت کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعات پکیج تور کیش ، تور لحظه آخری کیش و سایر تورهای داخلی و خارجی آژانس هواپیمایی تایسیز پرواز  را برای شما کاربران محترم سای فرآهم آورده است.بهترین قیمت های تور کیش را از ما بخواهید. ما با شما  در تور کیش  و  تور ارزان کیش  هستیم.

kish tour last second Shahrivar+price

تور های ویژه کیش  داخلی و خارجی

 در تور کیش  و  تور ارزان کیش        

نرخ های ویژه تور های کیش و استانبول         

تور لحظه آخری کیش                                 

تور های ویژه لحظه اخری شهریور       

 

مدت اقامت                   3شب و 4روز                 مدت اقامت                                2شب و 3 روز                      نوع تور            
 690540تور کیشهتل 5ستاره شایگان
 570460تور کیشهتل 4ستاره اریان
 370325تور کیشهتل 3ستاره ستاره طلایی
 450350تور مشهدهتل 3ستاره اتی
 999تور استانبولهتل 3ستاره
 1,200تور انتالیاهتل 3ستاره

 

 

 

 

توضیحات تور لحظه آخری کیش  :

نرخ پکیج ها به تومان میباشد

تور ها چارتر و غیر قابل استرداد میباشد

مدت اقامت تور استانبول 3شب

مدت اقامت تور انتالیا 6شب و 7 روز

تور لحظه آخری کیش

 

Kish tour and other domestic and foreign tours + Price

برچسب زده شده با :تور لحظه آخری تور لحظه آخری کیش تور لحظه آخری کیش 93 تور کیش آبان 93 تور کیش شهریور 93 تور کیش مهر تور کیش مهر 93 قیمت تور کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

تور کیش

تور لحظه آخری کیش

هتل فانوس کیش
هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش از جمله هتل های ارزان قیمت برای تور کیش شماست. کیش نتس مرجع تور کیش و تور لحظه آخری کیش  اطلاعاتی راجب هتل فانوس کیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش فراهم آورده است.

هتل فانوس کیش، حدود سال هزار و سیصد و هفتاد و شش  تاسیس شد و در سال هزار سیصد و هشتاد و نه  باز سازی و جهت توسعه  هتل فانوس کیش، بخشهای مختلف  کیش و همچنین مکان های ورزشی ایجاد شد.  هتل فانوس کیش، دارای فضای سبز مناسبی است که محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی مهیا کرده است. هتل فانوس کیش، دارای 40 اتاق و 100 تخت می باشد و اتاق های آن، ظرفیت ۲ تا ۴ نفر را دارا می باشند. این اتاق ها دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.تور لحظه آخری کیش را در هتل فانوس کیش تجربه کنید.

هتل فانوس کیش در محیطی آرام جهت ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش تاسیس گردید، میهمانداران این هتل با تجربه۱۰ ساله آماده پذیرایی از مسافران  کیش محترم هستند.

نکته هتل فانوس کیش:
هتل فانوس  کیش از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
ضمناً مسافرین ایرانی که هتل فانوس کیش را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود. این هتل از جمله هتل های ارزان و خوش قیمت جزیره زیبای کیش می باشد.

kish tour in hotel Lighthouse kish

برچسب زده شده با :تور کیش آبان 93 تور کیش در هتل فانوس تور کیش لحظه آخری تور کیش مهر 93 قیمت هتل فانوس کیش هتل فانوس کیش کیش