هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

تور کیش

تور لحظه آخری کیش

هتل فانوس کیش
هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش از جمله هتل های ارزان قیمت برای تور کیش شماست. کیش نتس مرجع تور کیش و تور لحظه آخری کیش  اطلاعاتی راجب هتل فانوس کیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش فراهم آورده است.

هتل فانوس کیش، حدود سال هزار و سیصد و هفتاد و شش  تاسیس شد و در سال هزار سیصد و هشتاد و نه  باز سازی و جهت توسعه  هتل فانوس کیش، بخشهای مختلف  کیش و همچنین مکان های ورزشی ایجاد شد.  هتل فانوس کیش، دارای فضای سبز مناسبی است که محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی مهیا کرده است. هتل فانوس کیش، دارای 40 اتاق و 100 تخت می باشد و اتاق های آن، ظرفیت ۲ تا ۴ نفر را دارا می باشند. این اتاق ها دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.تور لحظه آخری کیش را در هتل فانوس کیش تجربه کنید.

هتل فانوس کیش در محیطی آرام جهت ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش تاسیس گردید، میهمانداران این هتل با تجربه۱۰ ساله آماده پذیرایی از مسافران  کیش محترم هستند.

نکته هتل فانوس کیش:
هتل فانوس  کیش از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
ضمناً مسافرین ایرانی که هتل فانوس کیش را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود. این هتل از جمله هتل های ارزان و خوش قیمت جزیره زیبای کیش می باشد.

kish tour in hotel Lighthouse kish

برچسب زده شده با :تور کیش آبان 93 تور کیش در هتل فانوس تور کیش لحظه آخری تور کیش مهر 93 قیمت هتل فانوس کیش هتل فانوس کیش کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.