هتل ونوس کیش

تور کیش

هتل ونوس کیش

kish tour in hotel Venous kish

هتل ونوس کیش در تور کیش
هتل ونوس کیش
کیش نتس قوی ترین سایت تور کیش ،اطلاعاتی را راجب هتل ونوس کیش برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده است.

هتل ونوس کیش، هتلی نوساز و زیباست که در زمینی به مساحت 6345 متر مربع احداث شده است. هتل ونوس کیش واقع در پشت بازار ونوس و در مرکز شهر در  تور کیش قرار دارد. هتل نوساز ونوس، دارای 40 باب اتاق و 140 تخت خواب می باشد.
هتل ونوس کیش، اغلب پذیرای مسافرین خارجی می باشد که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند. البته این هتل، با توجه به قیمت مناسب و نزدکی به مراکز خرید و تفریحی، مورد استقبال عموم در  تور کیش می باشد.
لازم به ذکر است که این هتل به صورت هتل آپارتمان می باشد و طبعا شما امکان آشپزی در هتل را خواهید داشت. این هتل داراى اتاق های سه تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه لوکس و چهار تخته می باشد.

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز  در تور لحظه آخری کیش می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

نکتــــه:
هتل ونوس کیش، مناسب کسانی است که می خواهند در فضایی راحت و با هزینه ی مناسب اقامت کنند. این هتل با توجه به نزدیکی بازارها و مراکز تفریحی مورد نظر خانواده هاست.

آدرس هتل ونوس کیش : استان هرمزگان ،   کیش، جنب بازار ونوس، هتل ونوس کیش.تور لحظه آخری کیش

منبع: تور کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.