هتل ایران کیش

تور کیش

هتل ایران کیش kish tour in  hotel Iran kish

کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی راجب هتل ایران کیش که تازه تاسیس شده است را فراهم آورده است:

به گزارش کیش نتس قوی ترین سایت تور کیش، هتل پنج ستاره ایران کیش با حدود 700 متر مربع زیر بنا در 7 طبقه روبه روی پارک شهر کیش در 16 تیر ماه 1393 افتتاح شده است.

هتل ایران کیش با کیش نتس
هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل  کیش در قالب دو برج هتل ایران کیش مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد هتل ایران کیش در کشور می باشد.
موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا  کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره  کیش و مشرف به پارک بزرگ شهر کیش می باشند.
هتل ایران کیش جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.
از جمله امکانات تور لحظه آخری کیش و خدمات هتل  تور لحظه آخری کیش می توان به سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق، 310 تخت، 1200متر مربع رستوران باز، استخر و سالن بدنسازی با زیربنای 700 مترمربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده است.

برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان آن با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاریتور لحظه آخری کیش شده است.

ادرس هتل ایران کیش :جزیره کیش - میدان امیرکبیر - بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی ) - ، هتل ایران

برچسب زده شده با :تور لحظه آخری کیش تور کیش تور کیش آبان تور کیش آبان 93 هتل 5 ستاره کیش هتل ایران هتل ایران کیش هتل های کیش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.