هتل پانیذ کیش

تور کیش

هتل پانیذ کیش kish tour in hotel Paniz kish

کیش نتس قوی ترین سایت تور کیش اطلاعاتی را راجب هتل پانیذ کیش تهیه کرده است که مسافران تور کیش با اطلاعات کامل از هتل های کیش به آن جا سفر کنند.

تور کیش در هتل پانیذ کیش
هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش ، در موقعیت استثنایی در زمینی به مساحت 3789 هزار متر مربع و با زیر بناء 3156 متر مربع، احداث گردیده است. این هتل، به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای 60 باب اتاق می باشد.
هتل پانیذ کیش ، دارای محیطی جالب با ساختمانهایی به سبک اسپانیایی   در تور کیش  و  تور ارزان کیش است و نزدیکی به مراکز اصلی خرید کیش و دسترسی آسان به اسکله کیش ، از نکته های بارز  هتل پانیذ کیش می باشد.
نکتــــه:
هتل پانیذ کیش ، یک هتل آپارتمانی   در تور کیش  و  تور ارزان کیش است و مناسب کسانی است که خیلی در فضاهای لوکس راحت نیستند و طالب محیطی آسوده و راحت هستند. در عین حال این هتل، در مرکز جزیره زیبای  کیش قرار گرفته است و به مراکز تفریحی و بازارها نزدیک بوده و دوستداران خرید و خانواده ها با فرزندان کوچک را، به جهت دسترسی آسان راضی خواهد کرد.  هتل پانیذ کیش از ساحل و دریا فاصله دارد اما دسترسی به ساحل به صورت پیاده 10 دقیقه و با تاکسی در حدود 5 دقیقه می باشد. این هتل قیمت مناسبی در تور لحظه آخری کیش دارد.

امکانات هتل پانیذ کیش :

رستوران - کافى شاپ - روم سرویس 24 ساعته در تور لحظه آخری کیش - خدمات مینى بار - ترنسفر فرودگاه - استفاده از خدمات تفریحى داخل هتل

هتل دو ستاره پانیذ کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش با موقعیت استثنائى(روبه روی پاساژ مروارید کیش ) و نزدیک بودن به بازارها و مراکز خرید در جزیره زیبای کیش آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى مى باشد.

برچسب زده شده با :تور کیش تور کیش آبان 93 تور کیش آذز قیمت هتل های دو ستاره کیش قیمت هتل های سه ستاره کیش هتل پانیذ هتل پانیذ کیش هتل کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.