در تور کیش به تماشای تنیس بروید

در تور کیش به تماشای تنیس بروید

حضور تنیسورهای 29 کشور در رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز کیش


هفته نخست رقابت های فیوچرز با حضور تنیسورهایی از ۲۹ کشور جهان از دوم اسفند امسال درجزیره کیش آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفته نخست مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز از 2 اسفند در جزیره کیش آغاز می شود و حضور تنیسورهای مطرح بین المللی در کشورمان فرصت مناسبی برای ارتقاء سطح کیفی ورزش تنیس در کشورمان است.

در نام نویسی اولیه  3۲۷ تنیسور از ۳۵ کشور برای حضور در این مسابقات  اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت  حضور ۶۲ تنیسور از ۲۹  کشور در جدول مقدماتی و اصلی این بازی ها قطعی شده است.

از62 تنیس باز حاضر در این مسابقات  ۴۴  نفر در جدول مقدماتی  و ۱۸ نفر نیز در جدول اصلی حضور خواهند داشت.

بر این اساس ۸ نفر از تنیسورها از جدول مقدماتی به جدول اصلی صعود می کنند و ۴ تنیسور نیز با استفاده از وایلد کارت و بر اساس تشخیص میزبان جدول اصلی را تکمیل می کنند که  ۲ مورد از  آن به دلیل امتیاز میزبانی در اختیار ملی پوشان کشورمان قرار می گیرد.

 همچنین اسامی تنیسورهای ایرانی که قرار است در هفته اول بازی ها حضور داشته باشند در پایان ثبت نام حضوری که  روز جمعه ( ۲ اسفند ماه)  به پایان می رسد مشخص خواهد شد.

 در این دوره از رقابت ها علاوه بر تنیس بازان کشورمان تنیسورهایی از کشورهای کرواسی، موناکو، برزیل، اتریش، صربستان، رومانی، اکراین، ایرلند، فرانسه، اسلواکی، روسیه، مراکش، ونزوئلا، هلند، سوئیس، تونس، ایتالیا، دانمارک، بوسنی و هرزگوین، آلمان، سوئد، اسپانیا، هلند، ژاپن، تاجیکستان، انگلستان، ترکیه وهنگ کنگ حضور دارند .

لازم به ذکر است این نخستین باری است که برگزاری این مسابقات در کشورمان به بخش خصوصی واگذار شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.