اخبار کیش طروات در کیش

سرسبزی و طراوت بهاری کیش درآستانه نوروز با تورهای کیش کیش نتس

جزیره کیش با افزایش50 هکتاری فضای سبز و نصب بیش از 30 المان های شهری آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی تور کیش است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ،‌ با اجرای طرح توسعه فضای سبز کیش که با هدف فراهم کردن فضای مطلوب شهری برای پذیرایی از گردشگران نوروزی تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت 50 هکتار بر فضای سبز این جزیره افزوده می شود.

علاوه بر کاشت گل های فصلی زیبا و معطر در معابر و میادین ، نصب 30المان شهری زیبا با طرح ها و رنگ های متنوع در نفاط مختلف جزیره کیش به تور کیش این منطقه مهم گردشگری کشور حال و هوای خاصی بخشیده است .

لازم به ذکر است سفر گردشگران به کیش تور کیش از هفته های پایانی اسفند آغاز شده و این روزها در معابر این جزیره شاهد تردد خودروهایی هستیم که با پلاک سرزمین اصلی و از نقاط مختلف کشور به کیش سفر کرده اند تا بهاری خاطره انگیز را در این جزیره سرسبز وزیبا تجربه کنند.

بسیاری از این گردشگران با تصویر برداری وگرفتن عکس یادگاری از خیابانهای سرسبز و پرگل این جزیره ، سفر به کیش را در قاب خاطرات خود ماندگار می کنند .

لازم به ذکر است برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برای پذیرایی ازگردشگران نوروزیتور کیش به توسعه فضای سبز محدود نمی شود و برپایی جنگ های شاد در نقاط مختلف جزیره ، بازارچه صنایع دستی ،اجرای برنامه های متنوع ورزشی در اسکله تفریحی و کشتی یونانی ، مراسم شاد و متنوع در شهر تاریخی حریره و کلبه هور از جمله برنامه های نوروزی جزیره کیش است.

از دیگر فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش در آستانه نوروز می توان به آماده سازی کمپینگ های چادری و نصب 2500 چادر ، افزایش پروازهای ورودی و خروجی برای انتقال 260 هزار گردشگر از مسیر هوایی ، بکارگیری 23 شناور ولندیگراف برای انتقال روزانه 8 تا 10 هزار گردشگرازمسیر دریایی ، افزایش ساعات کاری مراکز درمانی ، و نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات مراکز اقامتی و پذیرایی ، بازارها و مراکز تجاری اشاره کرد.

جزیره کیش در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشورمان سالانه پذیرای یک میلیون و پانصد هزار گردشگرداخلی و خارجی است و هر ساله در فصل بهار گردشگران فراوانی در تعطیلات نوروز برای استفاده از جاذبه های گردشگری و امکانات مناسب این منطقه به کیش سفر می کنند.

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور کیش تور کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.