ساحل مرجان جزیره کیش

تور کیش

ساحل مرجان جزیره کیش

ساحل مرجان جزیره کیش
kish tour and Marjani beach of kish

ُسایت کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی را راجب ساحل مرجان کیش برای شما عزیزان فراهم آورده است.تور کیش را با ما در ساحل مرجان جزیزه کیش تجربه کنید. خاک جزیره کیش ساختی مرجانی دارد و با رنگ نقره فامش در زیرنور  آفتاب  کیش از درخشندگی خیره کننده ای دارد . در تور کیش  و  تور ارزان کیش این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شده اند ندارند.

آب دریا در سواحل جزیره کیش شفاف و زیبا  است و تا فاصله ای دور می توان کف دریا ساحل مرجان جزیزه کیش را به راحتی تماشا کرد.کارشناسان محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان ها دراطرافساحل مرجان جزیزه کیشنسبت می دهند و معتقدند که مرجان ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره  در تور کیش  و  تور ارزان کیش هستند.

اگر خواهان فضایی زیبا و در عین حال دور از سر و صدا هستید، پارک ساحلی مرجان کیش را از دست ندهید. این پارک فضایی طراحی شده و دلنشین دارد. این پارک در شرق جزیره زیبای کیش واقع شده و یکی از زیباترین سواحل جزیره محسوب می شود. این پارک نزدیک به بازار مرجان بوده و در عین حال فضایی آرامش بخش دارد.Marjan beach Kish and kish tour
محوطه سازی این پارک، زیبا و مناسب است. امکانی برای تفریح کردن و گذراندن لحظاتی آرام در ساحل زیبای کیش است که توصیه می کنیم در طی اقامت تان در کیش، از آن دیدن فرمایید و از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید.Marjan beach Kish and kish tour
شما می توانید از اسکله ی کوچکی که در ساحل مرجان قرار دارد، دریای شفاف و ماهی های بی نظیر را تماشا کنید و عکس های به یادماندنی بگیرید. دوچرخه سواری و تفریحات دریایی هم فراموش نشود.

نکتــه کیش :
نکته طلایی برای سحر خیزها و عاشقان طبیعت، طلوع آفتاب از این قسمت جزیره و در این پارک، دیدنی و بی نظیر است. تماشای طلوع آفتاب بر پهنه ی دریای زیبای خلیج فارس را حتما تجربه کنید.
به دلیل صخره ای بودن در ساحل این پارک، امکان شنا کردن وجود ندارد. لطفا احتیاط کنید، وجود مرجان ها موجب جراحات در بدن می شود.

امکانات کیش :
وسائل بازی کودکان، سرویس بهداشتی، باربیکیو و آلاچیق، تفریحات دریایی، پیست دوچرخه سواری، رستوران و بوفه

منبع :ساحل مرجان جزیزه کیش

برچسب زده شده با :بازار مرجان بازار مرجان کیش بازار مرجان کیش، marjan mall kish تصاویر کیش تور لحظه آخری کیش تور کیش تور کیش آبان 93 تور کیش مهر 93 جاذبه های توریستی کیش جاذبه های گردشگری کیش جزیره کیش دیدنی های کیش دیدنیهای کیش ساحل مرجانی جزیره کیش سفر به کیش سواحل مرجانی کیش سواحل کیش عکسهای کیش قیمت تور کیش 93 مراکز تفریحی جزیره کیش پارک ساحلی مرجان کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.