هتل قائم کیش

تور کیش

هتل قائم کیش

تور لحظه آخری کیش

کیش  نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی راجب هتل قائم کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش را برای شما فراهم آورده است.هتل قائم کیش، در مرکز جزیره  کیش واقع شده است و هتل قائم کیش دارای 2 ساختمان قدیمی و نوساز شیک می باشد. هتل قائم کیش، دارای 80 اتاق و در مجموع 240 تخت می باشد. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل کیش ، از یک مکان و غذا استفاده می کنند و این هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی  در تور کیش  و  تور ارزان کیش است.

kish tour in hotel Ghaem kish

هتل قائم کیش
هتل قائم کیش

kish touhotel Ghaem kish

نکــته از کیش نتس در مورد هتل قائم کیش:
از آنجا که این هتل نزدیک مراکز خرید و روبروی بازار زیتون قرار دارد، مورد توجه دوستداران خرید قرار خواهد گرفت. ضمنا دسترسی به ساحل و دریا هم به آسانی در تور کیش  و  تور ارزان کیش مقدور است.

هتل قائم در تور کیش  و  تور ارزان کیش

تعداد اتاق هتل قائم کیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش : 80تعداد تخت : 240

هتل های کیش

قیمت هاى هتل کیش :
نوع اتاق / قیمت کیش
دو تخته / کیش
سه تخته / کیش
چهار تخته / ریال کیش  هتل قائم کیش
سرویس اضافه /  کیش هتل قائم کیش

شماره تلفن  تور لحظه آخری کیش: 07644424410.13
شماره نمابر تور لحظه آخری کیش : 07644424414

آدرس هتل تور لحظه آخری کیش : روبروى بازار زیتون

kish tour in hotel Ghaem kish

هتل قائم کیش هتلی تمییز و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

رچسب زده شده با :تور ارزان کیش تور لحظه آخری کیش تور کیش رزرو آنلاین هتل رزرو هتل کیش سوئیت ارزان قائم در کیش قیمت هتل های کیش قیمت هتل در کیش قیمت هتل قائم کیش هتل ارزان قیمت در کیش هتل قائم کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.