یازدهمین نمایشگاه انرژی کیش

یازدهمین نمایشگاه انرژی در تور کیش برگزار خواهد شد

yazdahomin namaieshgahe enerji dar tore kish kishnets.ir  300x200 یازدهمین نمایشگاه انرژی در تور کیش برگزار خواهد شد

کیش

یازدهمین نمایشگاه انرژی قرار است در تور کیش از ۲۲ دی ماه آغاز شود. این خبر را سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در تور کیش اعلام کرده است. این نمایشگاه با حضور شرکت کنندگان خارجی و داخلی در مرکز نمایشگاه های بین المللی تور کیش آغاز و بازگشایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،سرپرست این نمایشگاه اعلام کرده است که این مراسم از ۲۲ دی شروع و تا ۲۵ دی در تور کیش برگزار خواهد شد.

یکی از رویدادهای بزرگ در جزیره کیش همین نمایشگاه انرژی می باشد که هدف آن معرفی توانمندی بخش انرژی می باشد که در زمینه تولید نفت ، گاز و برق می باشد. دیگر هدف این نمایشگاه در تور کیش ترغیب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استفاده از ظرفیت های موجود است. پیش بینی می شود که استقبال بی نظیری از این نمایشگاه انرژی برگزار شود.

از حامیان این نمایشگاه که بسیار مهم است می توان به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران از این نمایشگاه، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی نام برد. سرپرست روابط عمومی اظهار امیدواری کرده است که این نمایشگاه با حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با شکوه برگزار شود.

sharethis یازدهمین نمایشگاه انرژی در تور کیش برگزار خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.